Laci bácsi

Laci bácsi, originally uploaded by gerq.

Laci bácsi 78 éves, szereti a focit, futballbíró is volt. Sajnos egészségi állapota miatt járni is nehezen tud. A kép egy családi összejövetelen készült, régóta szerettem volna Róla képet csinálni, de úgy láttam, hogy nem tetszik Neki, hogy fotózom. Most viszont fogtam a 70-200/4-et és egyenesen rászegeztem, elég egyértelmű volt mit csinálok, de csak legyintett, én meg kattintottam. Vakut nem használtam, tető alatt pont jó fény volt.

One thought on “Laci bácsi

Vélemény, hozzászólás?

