Mobil, fotó?

Régebben nálam vendégeskedett egy Androidos Motorola Milestone. Mobillal fotózni? Sokáig meg sem fordult a fejemben, de mióta iPhone-ra láttam a Hipstamatic fotós appot, teljesen megváltozott a véleményem. A fenti alkalmazáshoz hasonlót kerestem androidra, talán az FxCamera áll hozzá a legközelebb. Lehet játékkamera, polaroid, halszem, tükrözést, illetve “warhol” effektet választani. Sajnos nem teljes felbontású képekkel dolgozik, így pl. a halszem effekt erősen roncsolja a képet.

A képek finoman szólva kihívásokkal küszködnek, kicsik, telefon kamerája nem L-es csoda😉 stb. Akkor mégis mire jó ez az egész? Nekem tökéletes játékszernek bizonyult, az utcán telefonnal a kezemben olyan helyzetekben tudtam fotózni, ahol egy távmérőssel sem tudtam volna.

A telefont végül vissza kellett adnom, a képek meg itt maradtak🙂

3 thoughts on “Mobil, fotó?

    • Autóban fürödni tilos😀
      Kísérletezni, játszadozni szvsz tökéletes a mobil, de erre a célra még mindig jobban szeretem a smena-t.

  1. Persze, én is jobban szeretem a Nikonomat használni, meg amikor pár éve ezeket a képeket fotóztam, akkor még megvolt a Zenitem is, csak éppen a drága film akkoriban vett rá, hogy vmi digitális cuccal kísérletezzek. Azóta meg már filmes gépem sincs, “csak” egy Nikon, egy Sony fényképező, meg a zsebemben lévő telefon🙂

Vélemény, hozzászólás?

