Kép a falra

Régóta szeretnék nagyméretű képet a falra. Sokat megnéztem, de mindig arra jutottam, hogy saját fotót szeretnék. A3-as méretet hivattam eddig, ennél a méretnél nagyobbat szerettem volna. IKEA-ban láttam festővászonra nyomott képeket egyszerű fa kereten, vakrámán, nagyon megtetszetek. Akkor eldöntöttem, hogy nekem ilyen kell.

Kicsit túrtam a guglit és találtam pár céget akik hívnak festővászonra és vakrámáznak is. Kiválasztottam egyet, beszéltem velük, ez jó döntésnek bizonyult. Megállapodtunk, hogy ráhagyok kicsit, tükrözöm a képet erre a területre és így a keretre is kép kerül.

Végül 50x75cm-es (ráhagyással 56x81cm) képet kértem. A színek nagyon szépek lettek, a kontúrok kicsit mosottak a vászonnak köszönhetően, ami nem baj, sőt, előnyére vált a képnek.

Nem volt olcsó, de nem bántam meg, sőt tervezem a következő képet.🙂

3 thoughts on “Kép a falra

Vélemény, hozzászólás?

